14/02/2021

Tuhande tee ristil - Jan Kaus /kv

 https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-tuhande-tee-ristil

/mingi nali selle kohta, et tuhat on palju ja jutt on pikk/

Kõige alguses oli juhus.

Jumal taevas avita, tundub, et see jutt on nagu Piibel, see hakkas ka kõige algusest peale ja siis ei saanud kunagi läbi ja ma juba tegin ühe metanalja selle kohta, et see jutt pikk on.

Oh, Jumal läks täiega teemasse ning see jutt hakkaski päris algusest peale. Ma arvan, et ma olen tuleviku selgeltnägija, mis on üks parimaid selgeltnägijate vorme.

Lugejatele - selle I osa võite rahus vahele jätta. 

II osa võib ka vahele jätta.

Mul on tunne, et kõik ülejäänud osad ka.

Vahepeal küll väiksed konfliktid, aga see aitab kaasa nahatoodangule, samuti toob täiendavat kondipuru loomadele. Ja kui rahu jälle majas, uksed kinni, toodame betooni, puuvilla, klaasi, klaasvilla, puitu, kaevandame maake, pumpame, lõhkame ja frakime, teeme sitast siidi ja kullast plastikut, puidust valmistame aktsiaid, imepeenikesi, imepehmeid aktsiaid, pehmeid nagu majapidamispaber, kallimat kui hõbevara! Näita mulle süsinikku, alluv, ja ma näitan, kellest saab kuningas! Anna mulle ühendid ja ma ühtin sinuga! Laome elemendid ülestikku ja ongi kapital. Vii ellu süsiniku potentsiaal! 

IV osa võib vahele jätta, kuigi siis jääb ülalolevast suurepärasest kirjandusest ilma.

Mul oli selle Piibli osa pealt liiga õigus ja mul on sellest kahju. Sest Piibel on sitt kirjandus. Seal on väga vähe hästi kirjutatud kohti.

Ma arvan, et mitte keegi peale selle autori pole seda päriselt läbi lugenud. (Kui temagi.)

Mina kaasa arvatud, sest ma andsin mingi hetk lihtsalt alla ja lugesin mitte diagonaalselt vaid vertikaalselt.

1/10

Kapten Viriseja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar