14/02/2021

Ene, see hinnang! - Mairi Laurik /kv

 https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-ene-see-hinnang

Mulle meeldivad sõnamängud, aga niimoodi irooniliselt. Ma juba heidin seda juttu selle pealkirja järgi/tõttu.

On olnud aegu, mil vanemad juhendasid lapsi ja nentisid just sellistel hetkedel, et kuigi sa sündisid nimeks ja kehaks, siis oluline on, kelleks sa kasvad. /---/ Küllap just seepärast tegeleb mu ema taimekasvatusega.

Te mõtlete, et ma võtsin sealt tsitaadist midagi olulist vahelt ära? Eksite. Aga just seepärast tegeleb mu ema taimekasvatusega.

Mingi YA düstoopia fiiling, aga üldse ei saa aru sellest jutust peale selle, et selle ainuke eksisteerimise mõte on see, et saaks öeda asju nagu "Ene, see hinnang!" ja "Ene, see analüüs!" ja see on saast.

2/10

Kapten Viriseja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar