14/02/2021

Lõplikkuse apoteoos - Reidar Andreson /kv

 https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-loplikkuse-apoteoos

Ma surin vahepeal koroonasse ära, aga ma sain vaktsiini, nii et nüüd on mul parem. Jätkakem aga hooga sealt, kus meie lustakas raamatuklubi kunagi pooleli jäi.

Ma mõtlesin ümber, ma ei taha elus olla.

Kaks gaasipilve hängivad kosmoses ja söövad planeetidelt gaasi. WTF see on.

Nagu, võibolla saaks sellest mingi hästi halva naljasketši, seest peer on gaas ja peer on oma olemuselt alati teatavasti väga humoorikas, aga see lugu oli ainult /halb nali peeruhaisu kohta/.

Mind ei koti suvaline gaasipilv, sest ma ei mõista teda ja meid pole ka üritatud neid mõistma panna.

Puänt, kui seda selleks võiks nimetada pole kõige hullem, aga ega see märkimist väärt ei ole ka.

3/10

sest ma olen hullemaid asju ka näinud, kirjavigu vähemalt esimese hooga silma ei jäänud (ega teist korda ei tule).

Kapten Viriseja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar