14/02/2021

Ja aidaku meid jumal - Veiko Belials /kv

 https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-ja-aidaku-meid-jumal

Ma vaatan kui pikk see jutt on ja mõtlen sama, mis pealkiri.

Väike hirm on sees, aga Belialsi puhul on vähemalt lootus, et ma ei sure seda lugedes.

Wilsen NanoComp Corporationi turvateenistuse juhataja Joff Turgel. Keldini viies paarispäev, kell 13.78 kohaliku aja järgi.

 



Vähemalt alguses on tegemist intervjuuga. Mingi inseneri ülekuulamine. Mulle ei meeldi intervjuud jutuna. Ma olen näinud väga väga vähe neid, mis oleksid tehtud nii hästi, et ma tahaksin neid sellises vormis pikemalt lugeda.

Keldini teine paaritupäev

Ma loen seda vahepeal kui "paarituspäev". See on palju huvitavam asi, mille üle mõtiskleda, kui see dialoog ilma ainsagi kirjelduseta.

Vahepeal on mingi koosoleku protokoll ja päevikute väljavõtted.

Ma saan aru, et Belialsil oli mingi mõte, mille ta tahtis peast ära saada, aga päris juttu ei viitsinud kirjutada, nii et viskas suvalist pahna paberile mõttega, et küll Reaktor avaldab. Ja Reaktor avaldas.

Mingid tulnukad said nanojura inimestelt kätte, kes ei teadnud, et nad on mõistuslik eluvorm ning sõitsid siis selle jura abil valmistatud kosmoselaevadega minema. Aa, ja keegi sai surma ja mingi uurimisbaas on seal planeedil ka või midagi.

Hah, ma kogemata nägin, et mu kaaskannataja on seda juba arvustanud, nii et ma võtan otsad supsti kokku.

A no ja siis nad uurivad neid tulnukaid, kellega nad suhelda ei oska ja siis nad teevad kaugeleulatuvaid järeldusi ja siis saab jutt läbi.

See oli üpris igav.

3/10

Kapten Viriseja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar