11/11/2021

Tõemasin - Maarja Kruusmets /kv

 https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-toemasin

Meie kõige suurem sõber Maarja Kruusemets kirjutab jälle. Ma olen nii positiivselt meelestatud - see ei ole Taivo Risti "Mul on ilus nägu" III.

Lõbustuspargis on müstiline atraktsioon "Tõemasin", mis räägib inimestele tõde. Kolm omavahel seotud isikut saavad seal enda isiklikku tõde teada. Võimalik, et nad saavad tänu sellele paremateks inimesteks.

Lihtne ja konkreetne jutt. Autor on ikka pea iga korraga paremaks läinud. Muidugi on siin ruumi paremaks - inimesed võiksid ikka natuke rohkem välja joonistatud olla, kõik tundub natuke lame, aga midagi halba ju tegelikult ei olnud. Edu edaspidiseks. Võimalik, et ma olen liiga lahke lihtsalt seetõttu, et tegu pole eelnimetatud jutuga, aga noh, kui nii siis nii. Igatahes:

7/10

Kapten Viriseja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar