23/05/2020

Jutt: Maailm on hukas/Margus Makke/ml

https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-maailm-on-hukas

See ei ole jutt.


See on see osa jutust, kus ülemteener ütleb pesunaisele: "Nagu me kõik teame...*pool lehekülge seda, mida me kõik teame*". See on seletus selle kohta, mis on meie loo taust. Ma ei liialda praegu.

Mul on tunne, et see on mingi nali. Kontrollisin järgi, kas umbes sõnade esitähtedest tuleb kokku sõnum 'laku perset, tsensor', või 'õnnitleme kollektiiviga ulmeajakirja Reaktor sajanda numbri puhul', aga ei tulnud. Võib-olla oleks ma viimaseid tähti pidanud lugema või midagi.

Sepuleerimine ja norgimine kõlasid ähmaselt tuttavatena -  kas see oli Ijon Tichys see asi, kus sepuleerija defineeriti sellena, kes sepuleerib ja sepuleerimist sepuleerija tegevusena? Mul pole hetkel kontrollimisvõimalust, ja õigupoolest mind tegelikult ei huvita. Isegi kui ma nüüd paljastan enda võhiklikkuse ulmeklassikute alal, siis praegu tundub mulle parima stsenaariumina see, et Makke demonstreerib, et ta on mingit asja lugenud - kena keik, aga kas selle kohta peab siis Reaktori juubelinumbrisse sihukese kukesupi kirjutama?

Lõpetan arvustuse siinkohal ära, sest muidu saab see pikem kui 'jutt' ise.

-/10

Maskiga Laksija

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar