08/07/2022

Salvestuspunkt - Maniakkide Tänav /kv

 https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-salvestuspunkt

Ma ei viitsi Manti väga arvustada, sest ta üldiselt meeldib mulle, aga noh, linnuke kirja ja saab järgmise Reaktori kuu ette võtta.

Peategelase nimi on Üllar ja ma tean ühte Üllarit, kes on selline saamatu ja natuke totter inimene, nii et kogu jutt on nüüd selle varjundiga.

Tulnukatega võitlemine nagu arvutimängus, aga päriselt. Üllar oli piisavalt kompetentne, nii et ma ei seostanud teda paari lõigu pärast enam saamatu Üllariga.

Selline okei väike kild oli. Mis ma ikka öelda oskan. Ei pretendeerinud eriti millelegi, natuke nagu actionit oli ja enam-vähem terviklik. Normaalne.

5/10

Oleks keegi teine kirjutanud, siis saaks vast teise hinde, aga Tänav, Maniakkide oskab üldiselt hästi hakkama saada, või siis vähemasti minu maitse järgi, mis on teatavasti täpselt sama asi,

Kapten Viriseja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar