27/06/2020

Me peame rääkima seksist robotitega - Rosanna Padus /kv

https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-me-peame-raakima-seksist-robotitega


Ma pöörasin illustratsiooni tagurpidi, siis on äkki parem näha kui kohutavalt viltune selle naise nägu on. Vihje - see on väga viltune.

Cheol-Hanyeo oli Enricol olemas juba enne seda, kui Hanyeo kaubamärgist sai terve günoidide tootegrupi sünonüüm.
Alati on hea, kui jutu esimesest lausest mitte midagi aru ei ole saada.

On mees. Mehel on seksrobot ja voodihaige invaliidistunud naine. Tükk aega käib mingi igav jahumine, milleks ma ei suuda üldse keskenduda, nii et ma kerin tükk maad allapoole, kus naine ära sureb, nii et ma eeldan, et vahepealne polnud märkimisväärselt oluline.

Ma pakun välja, et naise teadvus läheb seksroboti sisse, sest see on futumaailm. Ma iseenesest eeldasin seda juba enne, kui naine ära suri, aga no nüüd ma olen veel veendunum

Naise teadvus tegi roboti vabaks ja see läks minema. Vot nii. Ma ei oska midagi öelda, sest see kõik oli nii igav lihtsalt.

3/10

Võibolla oli see parem, aga ma ei lugenud seda piisavalt selleks, et seda teada.

Kapten Viriseja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar