25/06/2020

Kui kanad vaikivad - Tim Hornet /kv

Nii pikad lood selles erinubris. Kiidan pealehakkamist, kurdan läbilugemist.


Ma nüüd teen endaga sellise kihlveo, et mitte rohkem kui üks jutt selles Reaktoris ei maini kusagil vägistamist ega bordelle.

Ma ei tea, mis selle jutu juures mulle üldse ei sobi.

Tegelased on igavad, maailmast saame pisikesi killukesi, mis meile isegi sajandit ei anna, toimuv on kõik segane, aga see pole väga üllatav. Palju hullemaid jutte on loetud. Aga see kohe kuidagi ei köida. Ma ei oska isegi mingit kokkuvõtet teha.

Või, noh, ma ei tea, üritame. Kratist tehakse lõbutüdruk ja siis mingi vägivaldne jobu saadetakse tema juurde, sest kratt on tugev ja vastupidav. Novot. Tehtud. 

Ma juba unustan ära, mida ma lugesin. Meh.

2,5/10

Kapten Viriseja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar