25/06/2020

Gise lunastus - Miina Vagiina, Uku Õnnetõlv /kv

https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-gise-lunastus

See tundub mingisugune huumor olevat, aga ma võibolla eksin.

Mingi mõttetu jorss sureb kogemata lõbumaja roboti juures ära ja mingil idiootselt põhjusel on robot pandud minategelase rolli, sest kes ei tahaks ennast lõburobotiga samastada. 

Ja lõburobotil oli ainult paar päeva pensionini! 

Noh, okei, mitte pensionini vaid 
...ainult kolm klienti teenindada, et Gise Tehisarude Agentuur ehk GTA, mis reguleerib robotite tegemisi, tõstaks mu renomeetaseme üle miinimumpiiri. Seejärel saanuksin minna mõnele asteroidile või kaevandusplaneedile ausat, tootvat tööd tegema. Ainult kolm klienti!
Miks keegi esmaabi või arsti kutsumisega ei tegelenud, me ei tea, aga ma eeldan, et sellepärast, et see oleks jutule ette jäänud. Ja no nagunii on tegemist düstoopiaga, mis tähendab, et kõik on halb ja me ei pea selliseid rumalaid küsmusi esitama.

See on kõige vähem robotlik robot, keda ma vist üheski jutus kunagi näinud olen. Ainuke asi, mille poolest peategelase mõistus inimesest erineb on see, et see on roboti sees. Või, noh, mingis masinas, sest ta keha hävitati ära ja nüüd ta peidab ennast oma bordelli võrgus.

Tal õnnestus vibraatori sisse peituda ja ühe töötajaga lahkuda, aga lennujaamas see konfiskeeriti, sest see oli kahtlane.

Lõpp.

Suht saast jutt, mitte mingit pointi ei olnud. Naljakas ka ei olnud.

3/10

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar