28/09/2022

Varuplaneet - Imre Siil /kv

 https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-varuplaneet

Kosmilised valvurid valvavad Maad, suunasid inimeste ajalugu, jälgivad praegu etc. Algus (Ma ütlen algus, aga ma olen tegelikult poole jutu peal. Tunne on nagu oleks algus, sest päris sisu veel ei ole.) on nagu pikema jutu kirjutamiseks tehtud märkmed või teisest jutust tehtud sisukokkuvõte.

Loeme aga edasi.


Eee... noh... see on... jutt, ma arvan. Kas just ulme... ja kas just kirjandus... aga jutt. 

Ärge tehke tuumapomme ja ärge olge imbetsillid, kes majast ahju välja lammutavad, et seal rohkem ruumi oleks, on loo moraal, ma arvan.

Igastahes.... need rändo tulnukad, kes maad valvasid rääkisid esmalt, et maa peal on liiga palju inimesi ja sellega peaks tegelema ja saatsid sinna koroonaviiruse, mida osad neist küll väga efektiivseks ei pidanud. Mure inimeste paljususe kohta tulenes sellest, et nad võivad rohkem sõdida ja seega tuumapommidega üksteist ära tappa, nii et parem on osa neist ennetavalt ära tappa mõne viiruse või asjaga.

Kui ma õigesti aru saan, siis tulnukad leidsid, et tuumasõda on halb, sest see võib planeedi ära rikkuda, aga ma pole kindel, täpsemalt mis selle juures planeedi ära rikuks, sest tuumatalv (mida ei pruugi üldse tulla tuumasõjaga, see on huvitav teema) ei oleks tingimata eriti pikk, eriti kui võtta arvesse, et tulnukate üks alternatiivplaane oli inimkond püssirohu eelsesse aega tagasi viia ja neid rohkem suunata arengul seekord, mis kõlab päris pikaajalise protsessina.

Ãœldiselt ma ei tea, miks see jutt olemas on.

2/10

Kapten Viriseja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar