14/06/2021

Inimlikkus - Katariina Kilk /ml

https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-inimlikkus


 Mmm.


Jutuvõistluse jutud on hakanud Reaktorisse jõudma.



Ma võib-olla projitseerin, aga mul on tunne, et autor mõtles, et see on Jäääärel kõvv lugu, teeme sellest jutu. Võinoh, olupildi. 

Minategelane lõikab ära oma tiivad, et saada inimeseks. Sest inimesed oskavad armastada. Ja selle tõttu heidetakse ta inglite (?) ühiskonnast välja. Kogu lugu.

Iseenesest nagu kirjatehnika on olemas. Et ei ole valus vaadata, kole kuulata. Ainult et antud on pisike pildike. Ma võtsin selle ülalpool kolme lausega kokku. See pole minu jaoks iseenesest veel lugu, see on tükike loost. Võib-olla loo lõpp või algus, no ütleme et selline viiendik. Siin on sisuliselt üks tegu ja paar reaktsiooni sellele teole, paraku mitte väga originaalset reaktsiooni, mõtled, et kuidas teised inglid reageerida võiks, noh, paar võimalust tuleb pähe, need realiseeruvad ka. Ma tahan rohkemat, ühesõnaga.

3.5/10

Maskiga Laksija

KUS! ON NEED TIIVAD! MIS MEELDISID NII MINULE!

KUS! ON NEED TIIVAD? MIS MEELDISID NII MINULE?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar