31/12/2020

Kreeka pähkel - Imre Siil /kv

 https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-kreeka-pahkel

Jorss korjab surnuaiast kreeka pähkleid (ta on välismaal) ja selle haua omanik annab talle unes nõu. 

Nõu kuulda võtnud, tahab surnu vaevatasu, milleks on haua kordategemine.

See põhimõtteliselt ongi kogu jutt. 

Nagu eelmise kohta pole mul ka siinkohal eriti midagi öelda.

Nii et ma ei pane siia ka hinnet.

Aga see on pigem kompliment vist?
See on tüütu, et nad ilmuvad mitte selles järjekorras, mis ma kirjutanud olen, vaid uuemad esimesena, nii et lugeja peab minema läbi aja tagurpidi, aga elu on juba kord selline!

Ma ei tea, head vana aasta lõppu või midagi.

Peaks ilmselt rohkem purjus olema, et arvamust omada nende asjade kohta. 
Jah. Jah, see tundub nagu hea plaan.


Kapten Viriseja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar