31/12/2020

Alglaadimine - Martin Jaanus /kv

 https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-alglaadimine

Esimesed paar lauset ja ma juba vihkan seda juttu :)

See on nagu keegi kirjutaks ulmet sellepärast, et ta vihkab inimesi. Ja ulmet. Ja kirjutamist.

„Personaalarvuteid on meile üsna vähe järele jäänud,” mõtiskles Mati. “Võimsad keskserverid ja 9G ühendus teevad ju kõik töö ära … meie ripume vaid juhtmeid pidi terminalide otsas. Aga ise me seda ju tahtsime ...”

Kas selle kirjutas buumer või selle kirjutas buumer?

Hmh. See on nii halvasti kirjutatud, et ma ei oska seda isegi kommenteerida :'(
Kallile lugejale infoks: see on sedasorti jutt, mis pole oma halbuses isegi naljakas. Isegi kurb mitte. Kurbnaljakas... võibolla mingi alkoholi koguse juures. Rääkides alkoholist, ma tulen kohe tagasi!

***

Oppaa. Läheb jälle!

Nii. Nii. Naljakal kombel on ikka hästi sitt kõik. Hästi palju vigu on igal pool. Trükivigu, õigekirjavigu... Stiilivigu on ainult üks ja selle nimi on kogu see jutt.

Peategelane läheb vahepeal HeTerObAarI, sest teatavasti on heterod õnnetud tagakiusatud vähemus. Aka, fuck you, boomer :)

See jutt on NIIIIII HAALLLBBBBBB.

Mis oleks talutav, kui see poleks NIIIIIIIIIIIII PIIIIIIIKKKKKKKKKKKK.

“Ja see kolmas isik seal iseautos olin mina! Kõik, mida nad tegid, oli nende omavaheline siiras armastus - see, mida siin maailmas tänu solvumistele ja muudele juriidiliselt korrektsetele tavadele ei ole!...“

OHMAIGAAD BUUMER, GET A FUCKING LIFE!!111111

Peaks midagi välja mõtlema buumerjuttude jaoks, sest mul pole tavaliselt midagi rohkem öelda, et kõik on saast nende juures, sest tavaliselt kõik on saast nender juures :/

Sest mul tõesti pole rohkem midagi öelda :/

2/10

Kapten Viriseja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar