23/11/2020

Täiskuu - Tia Navi /kv

 Minuni jõudsid kuuldused, et hoolimata sellest, et olime Reaktoriga järje peale jõudnud, jätkas see ilmumist.

Suurest šokist palkasime küll ka vahearvustaja, aga ta läks pärast raha kätte saamist viskitünni sisse tagasi ning kuigi me üritame teda sakummiga välja meelitada, on raske öelda, millal see õnnestub.

Seega olen suurima kurbusega taas karantiinist välja roninud ning kirjutan neid ridu kuuvalgel ööl söega kasetohule, öökull truult kõrval ootamas, mil ta saab kandamiga lähima postkasti juurde lennata, kus pakk pärast üle mere purjetamist lähimas internetikohvikus avatakse ning anonüümselt blogisse ümber trükitakse.

Nõndapalju siis kõrvlistest asjadest. Läheme siinkohal aga kodumaise kultuuriga edasi.

https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-taiskuu

Hästi igav algus, aga juba on positiivne teada, et jutt on lühike. Ega ma muidu sellega alustanud poleks.

Mingi tšikk (ma eeldan, et ta on tšikk, kuigi seda ei öelda, aga seekord ma olen 99% kindel, et ta päriselt on ka) läheb trenni. Sõidab tund aega autoga kusagile metsa. Kuna jutu pealkiri on "Täiskuu", siis ta ilmselt on libahunt. Hea spoiler, düüd.

Mind häirib kõige rohkem see, et on kirjeldatud, kruusateel on suured lombid ja teda "võttis vastu metsa niiske ja vali müha", aga sama ajal "samblikud, okkad ja kanarbik krõbisesid jalge all". Ses suhtes, et ma olen metsas käinud. Kui seal on niiske, siis ükski samblik ei krõbise su jalge all. Kanarbik krõbiseb võibolla siis kui see on ära kuivanud ja väljas on kuiv. Ja okkad ei krõbise üldse.

Kuna juttu on emasest libahundist, siis ta muidugi leiab metsas isase hundiga, kellega nad Teevad Seksi, sest..... Põhjused.

Ma õpin arvustamise käigus nii palju. Huntide jooksuaeg on jaanuaris-veebruaris. Iseenesest võib see aeg jutus olla, kuigi see ei tundu tõenäoline, aga eks meie talved on aina lumevaesemad. Lisaks on hundid enamasti monogaamsed ja ei otsi uut partnerit muidu, kui varasem peaks surema. Aga on muidugi võimalik, et tegu on mõne noore või õnnetu hundiga, kes on üksik, aga no hea on vähemalt teada, kuidas see värk käib. Vähesed loomad paarituvad suvalisel hetkel ja for the lulz. Paaritumisest lähemalt rääkides, siis huntidel on seesama värk nagu koertel, et pärast seda esimest põgusat doggy style osa pöörab isane ennast ümber ja siis nad on 5-20 minutit (või kauem) ütleme niimoodi ümbernurga, et tagumikkupidi üksteise vastas kuni bioloogia juhtub ja nad saavad üksteise küljest lahti.

Selle järgi võiks kirjelduse põhjal eeldada, et peategelane sai metsas kokku teise libahundi, mitte suvalise metsloomaga. Ma loodan, et lugeja on tänulik, et ka tema sai koos minuga mingil määral haritud, kuigi kindlasti vähem kui mina. Ma lugesin näiteks selle kohta ka, kuidas emased urge teevad ja et optimaalne hulk hunte põdra mahavõtmiseks on 4.

Siis läheb peategelane, keda pole identifitseeritud, aga kes on õnneks või kahjuks 99% naine, tagasi koju. Kõik.

Suht mingi jura on. Rõve ei ole, vastu ei hakka, aga ma juba unustan selle lugemist, kuigi ma just lõpetasin. Mõte tundub olevat see, et kui libahunt olles suhte kõrvalt juhuseksi harrastada, siis see on okei. Ma muidugi ekstrapoleerin siinkohal, sest võib ju olla, et neil on partneriga see teema läbi räägitud ja kõik on okei, aga lihtsalt see, kuidas ta ütles mehele, kes viibis ta korteris ja kes tõenäoliselt oli ta partner, et ta läheb trenni, viitas sellele, et mees ei tea, et ta läks libahuntima ja noh.

Mis siin ikka. Ega mul selle jutu kohta midagi rohkem öelda ei ole.

3,5/10

Kapten Viriseja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar