15/10/2019

Jutt: Masinatelt masinatele Glen Simson, Kaido Ojala /kv

https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-masinatelt-masinatele

Ma ei tea, mis ma ikka ütlen. Mingi futuvärk on, aga nagu 100% kusagilt üle võetud, kas siis mingi tänapäeva ulmekujutluse zetgeist või Black Mirror (ärge näkku lööge, ma olen 2 hooaega vaadanud, vaevu mäletan midagi) või kes pagan seda teab. Igatahes igav. Tegelased on kõik jobud. Ma ei viitsi mingit kokkuvõtet ka teha, sest mulle ei meeldi see jutt, lihtsalt niisama, ilma mingi olulise põhjenduseta (vt igav, jobud).

Autor: hmmm... mida võiks üks mees päeval mitu tundi teha? Meestele meeldib õlut juua ja liha süüa, nii et lihtne!

 Käis poodides, ostis vorstimüüja käest vorsti, istus kohvikus, jõi õlut, ei midagi erilist.


Ma loodan, et varsti saab läbi, nad räägivad sellest, et tehisintelligents on olemas. Ma loen diagonaalis. Ma ei ole vahepeal kindel, kas peategelane on John või see mingi rändom tüüp Jason. Nad pmst räägivad taustainfot, see on nagu wikipedia lugemine, aga struktrureerimata ja igavam.

Ah pohhui, ma lihtsalt skipin lõpuni.

Ok, fain, oli mingi jutt. Ma ei hakka punkte panema, sest ma ei viitsinud lõpuni lugeda.

?/10

Kuna muud skoori ei saanud, siis lisame Bechdeli testi ka.
Seda see ilmsegelt ei läbi, ükski naine ei saanud sõna ega nime.

Vähemalt sai selle kuu lugude lõppude lõpuks ühele poole (Mandi lugu ei saa arvustust, sest see on hästi vana. Lugeda oli tore samas, lihtne, loogiline ja kergelt humoorikas, ma võin kohe hinde panna 6/10, ma huumorit ja (enese)irooniat hindan rohkem kui muid asju.)

Kapten Viriseja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar