23/11/2019

Pildilood

Oeh. Maskiga Laksija pole oma maski ikka veel üles leidnud, nii et see ränkraske lugemise ja kirjutamise töö on ainult minu õblukestel õlgadel. Seega toimub see väga aeglases tempos, sest mul pole see asi enamasti lihtsalt meeles. Ja pimedate õhtutega tuleb väsimus ja väheneb tahtmine üldse midagi teha, aga kui ma jälle asjani jõuan, võin ma blogi lugejate numbreid vaadata ning kuigi enamik on ilmselt kogemata siia sattunud, on see ikkagi rohkem kui see väike käputäis, kui esialgu oodatud sai. Seega, taaskord asja kallale.

Pildilugu: Lendame reaalsusesse
Ene Kallas
https://www.ulmeajakiri.ee/?pildilugu-lendame-reaalsusesse

Em. Ok.

Pildilugu: Suvine meri
Ene Kallas
https://www.ulmeajakiri.ee/?pildilugu-suvine-meri
"Rannaäärsed inimesed teavad, millal meri muutub selliseks, et ... sealt püüda kindlat sorti kala. Sellist kala, mida saab kohe süüa, ja kuivatada ja soolata."
Milline.... milline see teistsugune kala on?

Pildilugu: Vihane merineitsi
Ene Kallas
https://www.ulmeajakiri.ee/?pildilugu-vihane-merineitsi

Okei, kõige viimane ja kõige halvem.
Mitte mingit pointi ei olnud, teised olid vähemalt meeleolupildid, ükskõik siis kui hästi-halvasti see edasi oli antud. Kuna nad olid nii lühikesed, siis nad ei saanud väga vastu ka hakata, aga see viimane juba jõudis.

Ma ei saa kuidagi muidu, kui tsiteerides
Ta sisistas: "Kes sa oled?" Rändur vastas: "Ma olen see, kelleks sa mind pead."  "Sa oled saak," susises Marii ja ründas uuesti. Ja üha uuesti ja uuesti pareeris rändur, kordagi ise vastu löömata. Sai öö ja jõudis päev. Nad võitlesid.
Ja kui nad veel surnud ei ole, võitlevad tänase päevani.
Miks? Miks, noh.

Mul üldiselt on hea tuju, nii et ma annan esimese kahe eest
5/10
(mitte, et need mulle meeldinud oleks, aga noh)
ja viimase eest
3/10
mis ei ole üldse järjepidev, aga nii on.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar