10/04/2021

Onyx ajab asjad korda - Maarja Kruusmets /kv

 https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-onyx-ajab-asjad-korda


Järg või midagi eelmisele ajamasina jutule. Kuigi ma lugesin selle läbi, siis seda arvustas kaaskannataja, nii et ma ei mäleta sellest eriti midagi, aga ma eeldan/teen näo, et need pole nii lähedalt seotud omavahel, et see oluline oleks, et ma seda üleüldse lugenud olen.

Ma üldiselt juba cringe'in, sest see on selline "a mehed on mingid jorsid ja üldse" jutt. (Ma tean, ma tean, väga täpne kirjeldus, aga ma ise tean, mida ma mõtlen. Makske mulle raha, kui te paremat arvustust tahate.)

Näh, ma lugesin edasi ja need on ikkagi seotud. Probleem pole niivõrd selles, et ma peaksin eelmise jutu uuesti üle lugema, sest esiteks mul pole vähematki plaani ja teiseks tundub, et siit tuleb piisav ülevaade loo siseselt nagunii. Probleem on selles, et see eelmine jutt polnud nii hea, et oleks väärt sinna tagasi pöördumist.

Igatahes. Oeh. Nii. Mingi piff ostab ajamasina, aga kasutusjuhendit lugedes avastab, et ta ei tohi (mitte ei saa, vaid ei tohi) enda minevikku muuta ja kui ta ei oska midagi muud ette võtta, siis ajamasin pakub välja eelmise jutu tegelase tehtud probleemid ära siluda.

“Oh, tere kaunitar!” kõlas hetke pärast toas mahe mehehääl. “Kedagi nii hunnitut pole ma oma elus veel näinudki!”

Naise nägu tõmbus kergelt roosakaks. “Ah, ära lora, sul pole ju silmi, sa ei saagi midagi näha!”

“Aga ma vaatan oma südamega!” õhkas Onyx. See oli veel jaburam väide kui eelmine, aga Carolina otsustas sellele mitte reageerida. Paratamatult oli selliseid sõnu hea kuulda. 

What the shit is this :)

Peategelane vahetab ajamasina AI ära ja siis on selline värk. Me ilmselgelt liigume autoriga erinevates seltskondades, aga ma eeldaks naissoo esindajatelt sellise lause peale nii ränka silmapööritust, et tal tekivad laugudes krambid.

Okei, edasi oli lihtsalt mõttetu.

Ma ei tea, äkki on autor veel laps, siis on see talutav. See tundub täiega loogiline, kui ma ta varasemate tekstide peale mõtlen (haha, see on nali, ma mõtlen ainult eelmise jutu peale, sest kuigi ma korraks vaatasin, et autoril oli üks jutt veel, siis vähe ma viitsin uuesti kontrollida, mis see oli).

Lapse kohta okei.

3/10

Kapten Viriseja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar