23/11/2019

Juudas - Tarmo Teder /kv

https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-juudas

Tüüp kirjutab päevikut vms. Ütleb, et tal on vähe aega ja hommikul lakkab ta olemast ja miski pole oluline peale selle, mis ta nüüd kirja paneb. Siis kirjutab sellest, kuidas ta keskkooliõpetajaga tülis oli ja kuidas ülikoolis talle füüsikahinnet välja ei pandud, sest tal olid mingid ajarännuideed. Ei-ei, kõik on hästi, kirjuta sellest ka, mida sa puhkusel tegid, sest kiiret ei ole ju. (Ta kirjutab sellest ka, mida ta puhkusel tegi).

Siis ta kirjutab pikalt-laialt sellest, kuidas ta pärast pikka elutööd sai ajarännu matemaatika paika ja kui ta üles ärakas, oli elekter läinud ja enamik inimesi ära surnud. Linnast leiab kokku sadakond inimest ja need, kes on "omadega täiesti segi", tapsid nad ära ja "ajasid nad suurde ühishauda".

See... see tegelikult ei ole väga normaalne asi, mida teha.

Hmm, nagu
Päev 1.
Peaaegu kõik on surnud. Paar ellujäänud on vapustuse saanud. Lööme nad maha. Teeme suure augu. Paneme nad sinna sisse. Jep, tundub normaalne.
Eip, ma ei näe, kuidas ma saan edaspidi omada vähimatki sümpaatiat peategelase suhtes.

Ma saan aru, kui ta on ise šokis etc, aga et see tähendab, et esimene reaktsioon on teiste mõrvamine......

Nad lähevad linnast ära, sest see on surnuid täis ja varustavad ennast.

meilõnnestus (sic) poodidest ära vedada selliseid konserve, mis ei läinud pahaks isegi nädalate viisi päikese käes seismise järel
Konservid, kusjuures, peavad tavaliselt aastaid vastu, nad oleksid võinud neid võtta, mitte neid, mis nädalaid kestavad, aga noh. Igaühele oma.

Jeesus Maria, mida mu vaesed vanad silmad lugema peavad.

Okei, pärast niisama passimist võeti ellujäänud kinni ja viidi - kuhu mujale - Roomasse.
Rooma linna.
Itaaliasse.
Lõuna-Euroopasse.
Okei.
Miks ka mitte.

Seal pandi peategelne tööle arvutitega ja sai teada, et apokalüpsise tegi Vatikan, sest et.... põhjused.

Siis ta paneb selle info kirja ja saadab ajas tagasi ja siis ta viiakse tuleriidale.

Okei, see on täielik jura, aga see lõpp oli nii halb, et see oli peaaegu hea. Ma ei tea, kas see oli nii mõeldud, ja kui ma ei tea, siis ma eeldan, et ei olnud.

Fuckit, ma annan
4/10
sest nagu ma ütlesin - nii halb, et peaaegu hea.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar