11/05/2021

Neljane palat - Maarja Kruusmets /kv

 https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-neljane-palat

Ma vaatasin pealkirja ja mõtlesin, et see pole tõenäoliselt väga hea jutt, sest see pole väga hea pealkiri. Ma tegelikult üldiselt ei diskirmineeri pealkirja järgi, sest mõned väga head kirjanikud on pealkirjade panemises kehvad, aga no mõnikord on selline tunne, et mul on õigus (ja millal mul poleks, eksole).

See on jälle see ajamasina lugude kirjutaja, nagu ma aru saan pärast seda kui ma loen, et kirjutatud on ajamasina kohta. Need jutud pole mulle meeldinud. Äkki ma alateadlikult mõtlesin autori peale hoopis, kui ma mõtlesin, et pealkirja järgi tundub, et see pole hea jutt.

Mees läheb ajas tagasi, et oma haiglas üksinda koroonasse sureva vanaisa käest kinni hoida. Ma pean ütlema, et mul siiralt hakkas seest soe selle peale, nii et ma andestan kohe haigla kohta käivaid ebaloogilisusi rohkem kui ma muidu seda teeks.

No ega seal eriti midagi juhtu ka. Parem kui varasemad jutud, aga noh. 

Vähemalt on see südamlik.

Sellepärast tugev

4/10 

Kapten Viriseja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar