24/08/2020

Tumeroheline unistus - Heinrich Weinberg /kv

https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-tumeroheline-unistus

Kuna Orlau jutt polnud nii halb, et ma viitsiksin seda kommenteerida (see suures osas nagu meeldis mulle ja kuigi seal oli asju, mida saanuks paremini teha, siis see, et tegu on vana jutu kordustrükiga, muudab selle arvustamise vähemalt minu jaoks siinkohal täiesti ebavajalikuks), siis läheme järgmise kuuga edasi.


See jutt algab nii igavalt, et ma ei suuda isegi kahte lõiku piisavalt süveneda, et seda mõttega lugeda, nii et ma pean seda tegema miljon korda, enne kui edasi jõuan minna.

Mingi kosmosevärk on või midagi, mul on nii pohhui. 

Ah pohhui, mul on pohhui-pohhui-pohhui. Jätan kaaskannatajale, ma ei viiiiiiiiiiitsi.

Kapten Viriseja

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar