04/08/2020

Satelliit sokke triikimas - Henri Hundu /kv

https://www.ulmeajakiri.ee/?jutt-satelliit-sokke-triikimas

Puhas buumerjutt, mul on juba halb.

Jeesus, ma kahetsen oma elu valikuid siinkohal.

Mul on pärast poole jutu lugemist tunne, et autor võiks parem koomiseid teha.

15 Examples of Boomer Humor Only Funny to People Over 50

Unhappy marriages, so funny, haha. : ComedyCemetery

Julia Lepetit Is Social Distancing on Twitter: "Boomer humor: my ...

Ma ei tea, kas asi on minus võis Reaktoris (Reaktoris.), aga veel rohkem meh jutud kui tavaliselt, ma ei viitsi mitte kui midagi kirjutada isegi.

Ma ei tea, 3/10, jutt nagu oli, kuigi mitte eriti hea.

Ma parem ootan kuni mul on väga hea või väga halb tuju enne kui Reaktoriga edasi lähen, muidu on kõigil igav.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar